معرفی کتاب « قلعه حیوانات »

Animal-Farmامیدوارم که تا حالا این کتابو خونده باشید و جای خودتونو تو ابن دنیای بی درو پیکر پیدا کرده باشید .

اگر نخوندید از اینجا دانلود کنید

منبع : www.inambemone-book.blogsky.com

 

نظرات 3 + ارسال نظر
خانوم یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 02:29 ب.ظ http://khan00m.blogsky.com

چه جالب من دارم این کباب را می خونم ،عالیه
البته من هنوز اولشم

سلام
نوشته هات عالی بود خانوم !!!!

من یکشنبه 19 آذر 1385 ساعت 06:04 ب.ظ http://mymadhouse.blogsky.com

تو تابستون از شیراز خریدمش اما بیشتر از چند خطش رو نتونستم بخونم
الان نمی دونم تو کدوم قفسه ی کتابخونه م داره خاک می خوره
من کجا گفته بودم دانشگاه هرمزگانی ام؟؟؟!!!
هرجور راحتی!

پیشنهاد می کنم پیداش کنی و بخونیش . در ضمن اگه وبلاگتو خودت هم نگاه کنی متوجه می شی که دانشگاه هرمزگانی هستی
با اون نامه مشروطی که معلوم می کنه ۸۳ ای هم هستی گلزاری هم زیرش امضا کرده بود
خودم هم یکی از اونا رو دارم

من شنبه 25 آذر 1385 ساعت 06:13 ب.ظ

من دو تا از اونا دارم!
راستش دروغ چرا؟ ۳ تا دارم! منتها اولیش واسم حذف شد!
تو واقعا اینقدر بیکاری که رفتی آرشیو منو هم خوندی؟؟؟!!!

میخواستم ببینم روحیت چطوری
قول میدم دیگه حتی وبلاکتم نخونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد